Must -see merchenzie secche, quantu à migliurà efficienza taglio laser trè nirvana maiò

I machini di taglio laser in fibra sò diventati un'arma indispensabile per u taglio di metalli, è rimpiazzanu rapidamente i metudi tradiziunali di trasfurmazioni di metalli.A causa di u rapidu sviluppu ecunomicu, a quantità di ordini per l'imprese di trasfurmazioni di metalli hè aumentata rapidamente, è a carica di travagliu di l'equipaggiu laser di fibra ottica hà aumentatu ghjornu per ghjornu.Per assicurà chì u periodu di consegna hè consegnatu in u calendariu, hè assai impurtante per migliurà l'efficienza di taglio laser.

Must -see merchenzie secche1

Allora, in u prucessu di trasfurmazioni di metalli attuali, cumu pudemu uperà per ottene una grande migliione di l'efficienza di taglio laser?Fighjemu parechje funzioni maiò chì deve esse attentu à durante l'usu di parechji equipaghji di taglio laser.

1. Funzione di focu automaticu
Quandu tagliate diversi materiali per l'equipaggiu laser, u focu di u fasciu laser hè necessariu di fucalizza nantu à e diverse pusizioni di a sezione trasversale di a pezza.L'aghjustà currettamente di u focu di i punti di luce hè un passu chjave in u tagliu.U metudu di focu automaticu hè: Prima chì u fasciu entre in u specchiu di focu, installate un specchiu riflessu di curvatura variabile.Cambiendu a curvatura di u riflettore, cambiendu l'angolo divergente di u fasciu riflessu, cambiendu a pusizione di focu è ottene u focu automaticu.I primi machini di taglio laser generalmente utilizanu metudi di focalizazione manuale.A funzione di focu automaticu pò salvà assai tempu è migliurà l'efficienza di u taglio laser.

Must -see merchenzie secche

2. Funzione di salto Frog
U saltu di rana hè u prucessu di l'aeronautica di a macchina di taglio laser oghje.Stu azzione tecnicu hè un avanzatu tecnicu assai rapprisentativu in a storia di u sviluppu di machine à taglio laser.Sta funzione hè avà diventata u standard per e macchine di taglio laser di alta qualità.Questa funzione riduce assai u tempu di crescita è di decadenza di l'equipaggiu.A testa di taglio laser pò spustà rapidamente, è l'efficienza di taglio laser deve esse più altu.

3. Funzione di bordu automaticu
A funzione di bordu automaticu hè ancu assai impurtante per migliurà l'efficienza di u taglio laser.Si pò percive l 'angulu tilt è origine di l 'imbarcu di u bordu, è poi compie in autumàticu u aghjustà di u prucessu di trasfurmazioni di taglio à truvà u megghiu angulu pusizziunamentu è pusizioni à ghjunghje sin'à taglio veloce è precisu à evitari materiali Rifiuti.Cù u bordu automaticu di e macchine di taglio laser, pò riduce assai l'aghjustamentu ripetutu precedente di u tempu di u travagliu.Dopu tuttu, ùn hè micca faciule di spustà ripetutamente a pezza di u travagliu chì pesa centinaie di kilogrammi nantu à u bancu di travagliu di taglio, chì migliurà assai l'efficienza di tutta a produzzione di taglio laser.

1. Cumpunenti di taglio inclinati impurtati è unità di cuntrollu servo di alta precisione.L'arbureti oscillanti utilizanu un riduttore armonicu zero-back.
2. U doppiu assi di a testa di cuttu pò esse swinging più grande di ± 50 ° per scuntrà i penditi di i penditi in ogni angulu.
3. U bracciu di a lama hè colata cù una lega d'aluminiu d'alta resistenza.Hè ligeru è rigidu è a flessibilità di l'arburettu di swing hè garantita durante u tagliu.

Must -see merchenzie secche2

4. Piste di tipu V processable.Pendenti in forma di Y è altri stili.
5. U prugramma di u kit di prugrammazione prufessiunale pò scrive è prugrammà u kit di taglio di e piste chì hè cunvenutu per operà.


Tempu di Postu: Nov-17-2022